Warning: Creating default object from empty value in /home/zfigaurk/public_html/plugins/system/jat3/core/joomla/modulehelper.php on line 320
"Ούτε ένα τσακιστό φράγκο…" για το γήπεδο της ΑΕΚ, ΕΛΕΓΕ ο Ν. Φίλης τον Ιανουάριο…

"Ούτε ένα τσακιστό φράγκο…" για το γήπεδο της ΑΕΚ, ΕΛΕΓΕ ο Ν. Φίλης τον Ιανουάριο…


Σήμερα, η "Ρένα-Αρένα" χαριεντίζεται με τον ΚΑΤΑΓ-
ΓΕΛΛΟΜΕΝΟ από τον Ν. Φίλη! – Από το 1996 το δίδυμο
"Καρράς - Μελισσανίδης" είχε αναφερθεί ως εμπλε-
κόμενο σε υποθέσεις λαθρεμπορίου πετρελαίου!!!


Του Τ. Αλεξανδρόπουλου

Τα παίρνουμε με τη σειρά: Πέμπτη, 08 Ιανουαρίου 2015 - 11:30, Πηγή: gazzetta.gr: Αναφέρει, όπως βλέπετε στην κορυφή: "Με επίθεση κατά της ΑΕΚ και του Δημήτρη Μελισσανίδη εγκαινίασε την προσωπική του σελίδα στο facebook ο διευθυντής της Αυγής και υποψήφιος βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ.

Λίγη ώρα πριν την συνάντηση του αρχηγού του κόμματος του με την αντιπροσωπεία της ΑΕΚ ο Φίλης χαρακτηρίζει το σχέδιο για το γήπεδο της ΑΕΚ "αυτοκρατορικό σχέδιο του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ" και επιμένει βέβαια πως δεν πρέπει να δοθεί ούτε φράγκο τσακιστό από τα 20.000.000 ευρώ που έχει εγκρίνει το Περιφερειακό συμβούλιο από τον Ιούνιο του 2013.

Αναλυτικά η ανάρτηση του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ:

«Μου έλεγαν όλοι ότι "αν δεν έχεις φέησμπουκ, δεν υπάρχεις". Φτιάχθηκε λοιπόν μια σελίδα. Κι επειδή πρέπει να είμαστε σοβαροί θα ήθελα να σχολιάσω την επίθεση από την ΠΑΕ ΑΕΚ:

Η ανοικοδόμηση του γηπέδου της ΑΕΚ πρέπει να γίνει αυστηρώς στα όρια του ιστορικού γηπέδου της ομάδας, με σεβασμό του περιβάλλοντος και, ειδικότερα, του Άλσους. Αυτή η θέση διαφοροποιείται από τα αυτοκρατορικά σχέδια του μεγαλομέτοχου της ΠΑΕ, για τα οποία και φυσικά δεν αξίζει να δοθεί ούτε ένα τσακιστό φράγκο. Οι αρχές, διοικητικές και δικαστικές, έχουν την αρμοδιότητα να αποφασίσουν, με σεβασμό στο δημόσιο συμφέρον.

Η απόφαση της ΠΑΕ ΑΕΚ συνιστά υπόδειγμα λαθρεμπορίου των αισθημάτων των φιλάθλων της ΑΕΚ. Τους προσβάλλει, επιχειρώντας να επηρεάσει την πολιτική στάση τους ενόψει εκλογών.

Επιπλέον, αποτελεί απόδειξη ότι ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ καταφεύγει σε φθηνό αντιπερισπασμό για να σταματήσει η δημόσια συζήτηση σχετικά με τις κύριες δραστηριότητές του, που ένα δείγμα τους πληροφορήθηκε η ελληνική κοινή γνώμη με το γνωστό περιστατικό στη Λιβύη.

Ως προς τις αιτιάσεις γιατί ένας δημοσιογράφος ασχολείται με τα έργα και τις ημέρες του κ. Μελισσανίδη, απαντάμε ότι αυτό είναι υποχρέωση. Είναι καθήκον του δημοσιογράφου να ερευνά και να αποκαλύπτει τις δραστηριότητες οποιουδήποτε δημοσίου προσώπου -πολιτικού, επιχειρηματία, αθλητικού παράγοντα, ακόμη περισσότερο διαπλεκόμενου. Κι αυτή η στάση μας δεν πρόκειται να αλλάξει, καθώς μάλιστα στη Νέα Φιλαδέλφεια οι κάτοικοι και η δημοτική αρχή απειλούνται καθημερινά από μαφιόζικες πρακτικές. Είναι, λοιπόν, θέμα Δημοκρατίας.

Νίκος Φίλης"


Αυτά είναι μόνο; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. Η υπόθεση της Λιβύης είναι φρέσκια και φρόντισαν να τη θάψουν οι σαμαροβενιζέλοι. Άλλωστε, εκτός από τον Σαμαρά, που είχε εκτεθεί ανεπανόρθωτα με τις συχνές βίζιτες του ‘’μπόση’’ και τις δημόσιες εμφανίσεις τους, και ο Βενιζέλος, δια του «πασοκάρχη» της Κοζάνης Π. Κουκουλόπουλου, είχε φροντίσει να εκδηλώνεται δημόσια υπέρ του «μπόση». Οι φωτογραφίες είναι αδιάψευστοι μάρτυρες.


Είδατε το βίντεο χτες από την αποφυλάκιση του «μπόση»; Αν δεν το είδατε, ξαναδείτε το και «θαυμάστε» το επίπεδο των συνομιλητών και, εσχάτως, συνεργατών, της «Ρένα - Αρένα» και του Σκουρλέτη.


Διαβάστε τώρα τι έγραψε το ΒΗΜΑ τον Οκτώβριο του 1996… Ασφαλώς προφητικό το δημοσίευμα που επαληθεύτηκε με τον «παραθερισμό» στον Κορυδαλλό… Να μην ξεχάσω να σας πω ότι ο έτερος αναφερόμενος από το «αχτύπητο» δίδυμο των αφεντικών της ΑΕΚ, οι οποίοι την πούλησαν στον Τροχανά έναντι ΔΥΟ ΔΙΣ ΔΡΑΧΜΩΝ, την κοπάνησε στη Βουλγαρία για να μη συλληφθεί κάποια στιγμή..! ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ. Αναφέρει το άρθρο:

Οι λαθρέμποροι πετρελαίου κλέβουν 80 εκατ. την ημέρα

Παράνομη διακίνηση ναυτιλιακών καυσίμων:
δέκα ακόμη φάκελοι αποστέλλονται στον εισαγγελέα

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ 20/10/1996

Στις αμέσως επόμενες ημέρες ο κόσμος της εμπορίας του μαύρου χρυσού θα συνταραχθεί και από νέες δονήσεις.. Αυτή τη στιγμή η αρμόδια υπηρεσία δίωξης οικονομικού εγκλήματος εξετάζει δέκα φακέλους λαθρεμπορίας όπου εμπλέκονται ισάριθμες εταιρείες καυσίμων ­ όχι μόνο μικρές ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και μερικές μεγάλες πολυεθνικές.

ΗΤΑΝ ένα ζεστό βράδυ του Αυγούστου του 1995 όταν ο οδηγός του βυτιοφόρου είδε μια ομάδα ανθρώπων να του φράζει τον δρόμο δείχνοντάς του την εσοχή στο διπλανό πεζοδρόμιο για να σταματήσει. Φρενάροντας, η αδρεναλίνη του ανέβηκε κατακόρυφα: «Αυτό ήταν, μας πιάσανε, φίλε!», είπε στον συνοδηγό του, που ήταν ο αρμόδιος υπάλληλος του τελωνείου Κερατσινίου ο οποίος είχε «καθήκον» να συνοδεύει το βυτιοφόρο.

«Παρακαλώ, τα συνοδευτικά σας έγγραφα», είπε ο υπάλληλος της ΕΥΤΕ, της Ειδικής Υπηρεσίας Τελωνειακών Ερευνών, απευθυνόμενος στον οδηγό και στον συνοδηγό του βυτιοφόρου. Παραδίδοντας τα έγγραφα, ο συνοδηγός του βυτιοφόρου ­ υπάλληλος του υπουργείου Οικονομικών ­ ένιωθε το έδαφος να χάνεται κάτω από τα πόδια του: στο βυτιοφόρο που υποτίθεται ότι συνόδευε είχαν φορτωθεί αφορολόγητα καύσιμα από τις εγκαταστάσεις των εταιρειών Total και Dracoil με προορισμό κάποιο πλοίο στον Πειραιά. Τα καύσιμα αυτά βεβαίως δεν πήγαν στο συγκεκριμένο πλοίο, που είχε ήδη «φουλάρει» από άλλη εταιρεία, και να που το συνεργείο της ΕΥΤΕ σταματούσε το βυτιοφόρο σε τοποθεσία άσχετη με το επίσημο δρομολόγιο.

Οι άνθρωποι της ΕΥΤΕ γνώριζαν βεβαίως από την αρχή ότι πρόκειται για παράνομη διακίνηση πετρελαίου. Είχαν λάβει σχετικό «σήμα» για το συγκεκριμένο βυτιοφόρο το οποίο ανήκε στον έμπορο καυσίμων (trader) κ. Δημ. Χατζή και ο οποίος εν αγνοία της διοίκησης Dracoil και Total μετέφερε αφορολόγητο ντίζελ ναυτιλίας αντί για το πλοίο σε κάποιον πρατηριούχο - κλεπταποδόχο. Ο εντοπισμός του παράνομου βυτιοφόρου ήταν ζωτικής σημασίας για την υπηρεσία, αφού αυτό θα σήμαινε το σπάσιμο μιας παράνομης αλυσίδας και μαζί με αυτό τη «συλλογή» πολλών χαμένων φόρων για το ελληνικό Δημόσιο. Εκτός των άλλων, πολλοί από τις διωκτικές αρχές θα ήθελαν μια τέτοια σύλληψη αφού θα έπρεπε να διασκεδαστούν και τα όσα λέγονταν για τη σήψη που υπάρχει στο κύκλωμα των τελωνειακών υπαλλήλων.

Ετσι κι έγινε. Μετά τη σύλληψη του οδηγού και του συνοδηγού του βυτιοφόρου και την κράτησή τους κινήθηκε η διαδικασία ελέγχου των δύο εταιρειών ­ της Total και της Dracoil ­ από τις εγκαταστάσεις των οποίων ξεκίνησε το βυτιοφόρο. Οι ανακριτικές αρχές Πειραιά επισκέφτηκαν τα γραφεία των δύο εταιρειών, που ελέγχονται από τον επιχειρηματία κ. Σπ. Δρακόπουλο. Από την έρευνα που έγινε αποδείχτηκε ότι το πετρέλαιο βάφτηκε κανονικά με το χρώμα που προβλέπεται για το ντίζελ ναυτιλίας, ιχνοθετήθηκε, ελήφθησαν τα αναγκαία δείγματα που στέλνονται στο Γενικό Χημείο του Κράτους και παρουσία του τελωνειακού υπαλλήλου σφραγίστηκε το βυτιοφόρο.

Από την ίδια την εταιρεία επίσης, πράγμα που αποδεικνύει ότι η ίδια δεν είχε συμμετοχή στη λαθρεμπορία, στάλθηκε σήμα με φαξ στην Ειδική Υπηρεσία Τελωνειακών Ερευνών όπου γνωστοποιείτο το δρομολόγιο του συγκεκριμένου βυτιοφόρου. Αυτό ήταν και το βασικό επιχείρημα που ο κ. Δρακόπουλος, ιδιοκτήτης των εταιρειών Total και Dracoil, ανέφερε στην ειδική ανακρίτρια κ. Ι. Κλάπα: «Πώς θα μπορούσα να ξέρω εγώ την αλλαγή της πορείας του βυτιοφόρου όταν μάλιστα σε αυτό επέβαινε εκπρόσωπος του κράτους και θεματοφύλακας των συμφερόντων του; Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι η ίδια η εταιρεία μας έστειλε φαξ στην Ειδική Υπηρεσία Τελωνειακών Ερευνών για το κανονικό δρομολόγιο του βυτιοφόρου. Τι μέσα είχα εγώ ως εταιρεία να αποτρέψω την αλλαγή του δρομολογίου; Εκ των πραγμάτων η δική μου ευθύνη σταματά από τη στιγμή που το βυτιοφόρο βγαίνει από τις δικές μου εγκαταστάσεις. Αναζητήστε, σας παρακαλώ, τις ευθύνες τόσο στον υπάλληλο του τελωνείου που συνόδευε το βυτιοφόρο καθώς επίσης και στην εταιρεία στην οποία ανήκει το όχημα αυτό».

Φαίνεται όμως ότι οι ισχυρισμοί του κ. Δρακόπουλου δεν στάθηκαν ικανοί να πείσουν την ειδική ανακρίτρια, που έκρινε τον επιχειρηματία προφυλακιστέο.

Η ιστορία δεν είναι βεβαίως η μοναδική. Στην αλυσίδα του λαθρεμπορίου «έσπασαν» κι άλλοι κρίκοι οδηγώντας στη φυλακή αρκετό κόσμο. Ανθρωποι που μέχρι πριν από λίγο καιρό ουδείς τολμούσε να αναφέρει το όνομά τους έχουν φυλακιστεί είτε βρίσκονται στα δικαστήρια για υποθέσεις λαθρεμπορίας. Ανάμεσα σε αυτούς οι κκ. Σπανός, Χατζής, Μελισσανίδης, Καρράς και πολλοί άλλοι.

Τι ήταν όμως εκείνο που έφερε τις ιστορίες αυτές στην επικαιρότητα; Γιατί ήλθε τώρα στην επιφάνεια όλη η βρώμικη ιστορία του λαθρεμπορίου; Γιατί αυτή ακριβώς την περίοδο οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών εξετάζουν πληθώρα περιπτώσεων λαθρεμπορίας;

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, συμφέρον να σπάσει το απόστημα της λαθρεμπορίας έχουν από τη μια πλευρά το κράτος και ειδικότερα το υπουργείο Οικονομικών και από την άλλη πλευρά οι ίδιες οι εταιρείες εμπορίας καυσίμων, που πλέον έχουν χάσει τον έλεγχο της αγοράς. Η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών θέλει να αποκαλύψει το κύκλωμα της λαθρεμπορίας καυσίμων για δύο λόγους: αφενός για να συγκεντρώσει πολύ μεγάλα ποσά από τη φοροκλοπή που το ίδιο υφίσταται ­ μόνο από ένα βυτιοφόρο χάνει φόρο 2 εκατ. δρχ. ενώ καθημερινά μόνο στο λεκανοπέδιο Αττικής διακινούνται περίπου 40 βυτιοφόρα λαθραία, αφετέρου θέλει να πατάξει το λαθρεμπόριο για να υπερασπίσει το δικό της κύρος. Το φαινόμενο της εξαγοράς των τελωνειακών υπαλλήλων από τους λαθρεμπόρους καυσίμων έχει λάβει κολοσσιαίες διαστάσεις, με αποτέλεσμα να φοβούνται να μιλήσουν γι' αυτό ακόμη και ανώτερα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών.

Από την άλλη πλευρά, είναι οι ίδιες οι εταιρείες καυσίμων (Shell, ΒΡ, Mobil, Texaco, ΕΚΟ, Total, Ελινόιλ κλπ.). Ολες αυτές θέλουν να χτυπηθεί η λαθρεμπορία καυσίμων έστω και αν οι ίδιες γνωρίζουν ότι δεν άσκησαν στον τομέα αυτόν την πιο σώφρονα πολιτική. Διότι αν οι εταιρείες δεν συναλλάσσονταν με τους traders ­ έστω τους κακούς traders ­ δεν θα γίνονταν αυτοί τόσο δυνατοί ώστε να εκβιάζουν τις ίδιες τις εταιρείες. Δυστυχώς και με τα «στραβά μάτια» των εταιρειών οι παράνομοι της αγοράς πετρελαίου έγιναν τόσο δυνατοί ώστε να ελέγχουν ακόμη και τις μεγάλες εταιρείες στην αγορά της ναυτιλίας. Τώρα η κατάσταση έχει τόσο εκτραχυνθεί ώστε να οδηγούνται στη φυλακή μαζί με τους παράνομους και ορισμένοι επιχειρηματίες που σίγουρα δεν έχουν καμία σχέση με τη λαθρεμπορία.

You are here: Αρθρογραφια ΠΟΛΙΤΙΚΑ "Ούτε ένα τσακιστό φράγκο…" για το γήπεδο της ΑΕΚ, ΕΛΕΓΕ ο Ν. Φίλης τον Ιανουάριο…