Warning: Creating default object from empty value in /home/zfigaurk/public_html/plugins/system/jat3/core/joomla/modulehelper.php on line 320
Κέντρο “Εξυπηρέτησης” πολιτών ή Κέντρο ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ πολιτών στην Καισαριανή;

Κέντρο “Εξυπηρέτησης” πολιτών ή Κέντρο ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ πολιτών στην Καισαριανή;

Στα χνάρια των δημόσιων υπηρεσιών και το ΚΕΠ Καισαριανής,
ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΝΕΝΑΣ επί ώρες!!!


Του Τ. Αλεξανδρόπουλου

Αν αυτή λέγεται "εξυπηρέτηση", τότε ποιος είναι ο ορισμός της ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ, κύριε δήμαρχε Καιριανής; Και βέβαια, μπορεί να πείτε ότι δεν είναι δυνατόν να εποπτεύετε τα πάντα στη λειτουργία του δήμου και θα συμφωνήσω μαζί σας. Όμως είναι εντελώς απαράδεκτο  να υπάρχουν διαφορετικά μέτρα και σταθμά στις λειτουργίες των υπηρεσιών του δήμου. Γιατί σε άλλες υπηρεσίες του δήμου «βγάζουν το ψωμί τους» με το παραπάνω οι εργαζόμενοι και σε άλλες, όπως φαίνεται, το μόνο που κάνουν είναι να βγάζουν το λάδι στους πολίτες. Διαβάστε μία σημερινή μικρή «οδύσεια» δική μου και πείτε μου αν αυτό λέγεται «εξυπηρέτηση του πολίτη».

Σήμερα, 27 Οκτωβρίου, στις 10 το πρωί περίπου, θέλησα να επικοινωνήσω με το ΚΕΠ Καισαριανής. Τα τηλέφωνα που είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του δήμου δεν απαντούν. ΚΑΝΕΝΑ.

Τα πήρα όλα, ένα-ένα με τη σειρά. Αποτέλεσμα μηδέν.

Επικοινωνώ με το γραφείο δημάρχου για να δω αν υπάρχει λόγος και το ΚΕΠ είναι κλειστό. Η κυρία που μου απαντά, μου λέει ότι το ΚΕΠ «λειτουργεί» και για να με βοηθήσει μου δίνει και άλλο ένα τηλέφωνο, που λήγει σε 919.

Προσπαθώ να πιάσω και αυτή τη γραμμή. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΗΔΕΝ!!!  ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!! Το τηλέφωνο του «Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών»!!!

Ξαναπαίρνω το γραφείο δημάρχου. Η ευγενέστατη κυρία που μου απαντά, προθυμοποιείται να «μεσολαβήσει» η ίδια στο ΚΕΠ, μήπως μπορέσω να επικοινωνήσω. Της δίνω το τηλέφωνό μου και περιμένω. Έχει περάσει ήδη μία, περίπου, ώρα από τη στιγμή που αποπειράθηκα να επικοινωνήσω με το Κέντρο «Εξυπηρέτησης» πολιτών του δήμου Καισαριανής…

Μετά από 40, περίπου, λεπτά, με καλεί μια κυρία ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΠΙ ΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ και μου λέει ότι το ΚΕΠ «λειτουργεί», αλλά δεν σηκώνουν το τηλέφωνο γιατί είναι «επάνω από μια οθόνη»… Το όνομά της το ζήτησα και το πήρα.

 

ΑΠΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Οι ερωτήσεις μου προς τον δήμαρχο Καισαριανής, τον έστω και κατ’ υπόθεση εποπτεύοντα τα πάντα, είναι απλές:

Υπάρχουν υπάλληλοι σε επαρκή αριθμό στο ΚΕΠ;

ΣΗΜΕΡΑ, 27 Οκτωβρίου, υπήρχε επαρκής αριθμός στην υπηρεσία; 

Το ΚΕΠ επιτελεί τη λειτουργία για την οποία θεσμοθετήθηκε και για τη λειτουργία του οποίου ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ;

Η λειτουργία του ΚΕΠ υπόκειται στους ίδιους κανόνες που υπόκεινται και οι άλλες υπηρεσίες του δήμου Καισαριανής; Αν δεν υπόκειται και αν δεν επτελείται ο σκοπός της δημιουργίαςτων ΚΕΠ, "ας το κλείσουμε"...

Ταύτα και θα επανέλθω άμεσα, έστω και αν χρειαστεί να απευθυνθώ στο υπουργείο Εσωτερικών.

You are here: Οι γειτονιες μας ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ Κέντρο “Εξυπηρέτησης” πολιτών ή Κέντρο ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ πολιτών στην Καισαριανή;