Του Τ. Αλεξανδρόπουλου

Πήρα χτες ένα mail, το οποίο δεν έχει κανένα όνομα αποστολέα. Προέρχεται από το «Κοινωνικό Πολιτιστικό Κέντρο Βύρωνα». Αναφέρεται σε ένα ΓΕΓΟΝΟΣ, στο οποίο ΗΜΟΥΝ ΠΑΡΩΝ και για το οποίο όσα έγραψα είναι πιστή περιγραφή όσων έγιναν. Άλλωστε, στο κείμενο που θα διαβάσετε παρακάτω, πουθενά δεν λέει ο άγνωστος/οι σε ποιο σημείο διαφωνεί και ποια «αλήθεια» θέλει «αποκατάσταση». Σημειωτέον ότι το δικό μου κείμενο, όπως πάντα, έχει όνομα, ενώ η προσφώνησή τους είναι «αγαπητοί κύριοι»… Διαβάστε το κείμενο του mail και συνεχίζουμε. Διατηρώ ακριβώς τη σύνταξη του αποστολέα:

 Αγαπητοί κύριοι:

Με έκπληξη διαβάσαμε στο δημοσίευμά σας που αναφέρονταν στην υποψηφιότητα του κ γώγου για υποψηφίου Δημάρχου, την απαξιωτική αναφορά του προς το Κοινωνικό Πολιτιστικό Κέντρο Βύρωνα το οποίο στεγάζει τις δραστηριότητές του στο κτήριο της Λαμπηδόνας, ότι πρόκειται για “…μια ομάδα καταληψιών” και πως ο κ. Γώγος θέλει να “…εγκαταστήσει στον χώρο της Λαμπηδόνας συσσίτιο απόρων”!!!!!!

Προς αποκατάσταση της αλήθειας, παρακαλούμε όπως δημοσιεύσετε τα παρακάτω:

1.  Ανακοίνωση για την παρουσία μας στο Δημ.Συμβούλιο

Τη Δευτέρα 2/12/2013  συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Βύρωνα με θέμα “Κοινωνική Πολιτική – Αλληλεγγύη”. Το Κοινωνικό Πολιτιστικό Κέντρο Βύρωνα συμμετείχε και τοποθετήθηκε, παρουσιάζοντας τη λογική που διαπνέει τις δράσεις του, το “αγκάλιασμα” του από τους/τις πολίτες και κατέληξε διεκδικώντας την απρόσκοπτη συνέχεια του εγχειρήματος.

Ο Δήμαρχος, συνεπής στην επιλογή του,να διεκδικεί το μονοπώλιο της κοινωνικής ευαισθησίας, προσπάθησε για άλλη μια φορά,να μηδενίσει και να κατασυκοφαντήσει,οποιαδήποτε άλλη πρωτοβουλία τολμά(;) να αναπτύσσεται υπέρ του κοινωνικού συνόλου στα όρια της “κυριαρχίας” του.

Το ΚΠΚΒ πιστεύει πως,κοινωνική πολιτική με φανφάρες και πυροτεχνήματα δεν γίνεται. Κυρίαρχη αντίληψη που διαπερνά τις διακηρυγμένες αρχές του ΚΠΚΒ είναι η αλληλεγγύη, στη βάση της αμοιβαιότητας και όχι της φιλανθρωπίας. Θεωρούμε συνοδοιπόρους μας όσους/ες πιστεύουν πως,η αλληλεγγύη και η συλλογικότητα αποτελούν κρίσιμα χαρακτηριστικά της μελλοντικής κοινωνικής συγκρότησης και δρουν προς την κατεύθυνση αυτή, οπότε προσβλέπουμε σε εμβάθυνση της συνεργασίας μας και σε κοινές δράσεις.
Ενάντια στην επιλογή που βάζει τα ιδιωτικά συμφέροντα και το χρήμα πάνω από τις ανάγκες των ανθρώπων, στηρίζουμε τη διεκδίκηση για απόδοση των ελεύθερων χώρων, που ρημάζουν, στους/τις πολίτες.

2. Εάν θέλει ο κ. Γώγος να συστήσει “συσσίτια απόρων”, απορούμε ΓΙΑΤΙ δεν ανοίγει τους κλειστούς δημόσιους χώρους της “Ανάληψης” και των “Άστρων” (δίπλα στο θέατρο βράχων), που ρημάζουν κλειστοί εδώ και 2 χρόνια!!!!

Κοινωνικό Πολιτιστικό Κέντρο Βύρωνα

 

ΟΧΙ στις καταλήψεις δημόσιων χώρων!

Το κείμενο του χωρίς όνομα αποστολέα είναι μια «χιλιοτραγουδισμένη» προπαγάνδα κατά του δημάρχου Βύρωνα προσωπικά και κατά της δημοτικής αρχής συνολικά. Δικαίωμά τους, αν έτσι νομίζουν ότι πρέπει να πράξουν.

Δικαίωμά μου είναι, ΩΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, να τάσσομαι αναφανδών ΕΝΑΝΤΙΟΝ κάθε είδους κατάληψης και εκμετάλλευσης κοινόχρηστων χώρων ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. Όχι σε κάποιους ΔΗΘΕΝ πιο «ευαίσθητους» και πιο «αλληλέγγυους»… Και ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ δεν μπορούν να κάνουν χρήση της «Λαμπηδόνας» σήμερα. Και εκμετάλλευση δεν νοείται ΜΟΝΟ Η ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ, αλλά και Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ.

Η Καισαριανή, της οποίας είμαι δημότης, έχει πληρώσει ακριβά ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ την ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ από οικονομικά συμφέροντα ξένα προς τους πολίτες της. Και σε αυτή την εκχώρηση των δημόσιων χώρων συμμετείχαν ΕΝΕΡΓΑ διάφοροι ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ εντεταλμένοι.

Ο κ. Γώγος, κατά την προσωπική μου άποψη, την οποία δεν είναι υποχρεωμένος να διαβάζει και να ασπάζεται κανένας, ΟΡΘΟΤΑΤΑ ΕΝΗΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ, δηλώνοντας ότι έχει ήδη ζητήσει, ΩΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ, τον χώρο για να χρησιμοποιήσει τα μαγειρεία για τα κοινωνικά συσσίτια και δεν μπορεί να τον πάρει.

Το γιατί η δημοτική αρχή συνολικά έχει επιτρέψει μέχρι τώρα ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΠΙ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ, την απάντηση πρέπει να τη δώσει η δημοτική αρχή συνολικά.

Τελικά, από το κείμενο του ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ, δεν κατάλαβα ποια «αλήθεια» παραποιήθηκε και χρήζει «αποκατάστασης». Εκτός αν εννοείται η «αλήθεια» του «ο μη ων μεθ’ ημών, καθ’ ημών». Το οποίο είναι μεν εκκλησιαστικό, αλλά είναι επίσης άκρως φασιστικό.

Τέτοιες «αλήθειες» ας τις αναζητήσουν αλλού, όχι εδώ, αν αυτό είναι το ζητούμενο της δικής τους «αποκατάστασης».